Wersje językowe
Polityka zwrotów i reklamacji

Zwroty i reklamacje.

Towar nabyty w sklepie internetowym Bambini del Pelagone można zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Zakupiony towar, który będzie zwracany, musi posiadać wszystkie metki i zawieszki, musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi rzeczami, z którymi został przysłany (paragon, gratisy itp.).

I. Zwroty

  • Aby dokonać zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu oraz towarem należy przesłać na własny koszt na adres: N.I.J. BRAND Kaja Depczyńska-Wendykier ul. Litewska 11/13, 80-719 Gdańsk z dopiskiem „Bambini del Pelagone”. Zwrot należności obejmuje wartość towaru oraz koszty skorzystania z najtańszego środka transportu przewidzianego w ofercie.
  • Zwrot kosztów za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem.
  • Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w formularzu zwrotu. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.

II. Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z opisem, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Prosimy o postępowanie według poniższych zaleceń:

Prosimy o mailowe zgłoszenie reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: contact@bambinidelpelagone.com oraz odesłanie towaru na własny koszt na adres sklepu – N.I.J. BRAND Kaja Depczyńska-Wendykier ul. Litewska 11/13, 80-719 Gdańsk z dopiskiem „Bambini del Pelagone”. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji.

  • Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
  • Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.
  • W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, w ciągu kolejnych 14 dni, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, towar zostanie odesłany w ciągu 7 dni wraz z uzasadnieniem odmownej decyzji.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl